ETT SOMMARFÖRSÖK

Hej på er icke-existerade bloggläsare. Jag förstår gott och väl varför det inte finns någon statisk att granska när jag inte uppdaterat bloggen på ett bra tag nu. Men jag får ofta höra att det alltid fanns ett intresse för andra att läsa min blogg, trots att jag inte har så mycket att skriva om. Jag lever inte ett liv där allt det intressanta på ens "innan jag dör"-lista går att utföra. (jag har inte ens en sådan lista, oops)
 
Men jag ska nu göra ett försök under sommaren som går att uppdatera bloggen med intressanta inlägg. Om ni har något som ni vill att jag ska skriva om, såsom tips eller annat så är det bara att lägga en kommentar. 

Kommentarer
Postat av: Celle

du är typ sämst på att blogga aktivt älskling, så sorry tkr nt om dig längre :* xoxo

2013-07-01 @ 12:43:25
URL: http://skratten.blogg.se
Postat av: lalala

Blogga varje dag istället :*

2013-10-13 @ 16:08:21

Skicka din kommentar här:

Signatur:
Bli en stalker?

E-postadress: (ej synligt i allmänhet)

Webbadress:

Kommentarstext:

Trackback
RSS 2.0